Två gånger har det inte fungerat för mig nu att dra EB-kortet först. Dra ut kort står det![]()
Samma för mig. Har aldrig lyckats att få läst EB-kortet trots olika automater. Kanske funkar bättre i kassan?
Två gånger har det inte fungerat för mig nu att dra EB-kortet först. Dra ut kort står det![]()
Vilket kort menar du? På mitt EB-kort står namn EB-nummer och giltigt till.Det kortet finns dessvärre inte kvar längre.
Kan ju vara så att det är kortläsaren som inte fungerar, har bara tankat på Preem i Globen.
Jag använder flera år gamla kort, dom funkar bra!Funkar gamla trots giltighetstid som står på?
Sedan jag fick mitt nya Eurobonus kort några månader sedan, så fungerar inte läsningen av kortet längre.
Så släng inte era gamla kort om ni får nya...
Funkade för mig när jag gjorde det i förra veckan!Lånar tråden, har för övrigt försökt regga mitt Amex hos Preem, vilket inte funkat. Någon som lyckats med det?
+1, funkar för mig också (med amex betalkort, vet inte om kreditkort fungerar)Funkade för mig när jag gjorde det i förra veckan!
Inga problem för mig.Lånar tråden, har för övrigt försökt regga mitt Amex hos Preem, vilket inte funkat. Någon som lyckats med det?