Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

På vilket sätt har det varit luddigt tycker du? Jag tycker att det har varit tydligt att det egentligen är 2 resp. 1 poäng per liter som gäller.

Jag har alltid fått 4 resp 2 poäng. Luddigheten har bestått i att det varit otydligt skrivet om det är två olika delar i erbjudandet eller ej. En del med rena Eurobonuspoäng 2/1, samt en del med 2/1 poäng för att man länkar sitt kreditkort till Preem, eller om de här två är samma sak. Skrivningen nu hos Preem verkar tyvärr innebära att det är samma och att 2/1 poäng är det korrekta.

Är det någon som fått poängen än? Mina tidigare poäng har blivit överförda runt den 5:e i nästkommande månad. Det är 18:e idag och inga poäng. Drog EB-kortet manuellt senast idag och det stod "Bonus registrerad" i kortläsaren, så det verkar vara kopplat i alla fall.

Är det någon som fått poängen än? Mina tidigare poäng har blivit överförda runt den 5:e i nästkommande månad. Det är 18:e idag och inga poäng. Drog EB-kortet manuellt senast idag och det stod "Bonus registrerad" i kortläsaren, så det verkar vara kopplat i alla fall.
Det är dom poängen du får från att dra eurobonuskortet som kommer några dagar efter varje tankning. Dom poängen som brukar komma som en klump i början av varje månad är dom som kommer ifrån att du har registrerat ditt kontokort här: SAS EuroBonus - Preem.se, och det är dessa som inte har kommit i Jan.

Inte för mig heller. Vi väntar.....
Var i kontakt med Preem och SAS. Preem sade att de hade skickat poängen till eurobonus medans SAS sade att de inte fått in några poäng från Preem. Var i kontakt med Preem efteråt och de efterregistrera mina poäng. Personen i luren uppmanar att man tar kontakt med Preem då det verkar vara deras fel. Förhoppningsvis trillar poängen in de närmsta dagarna för mig:rolleyes:

Var i kontakt med Preem och SAS. Preem sade att de hade skickat poängen till eurobonus medans SAS sade att de inte fått in några poäng från Preem. Var i kontakt med Preem efteråt och de efterregistrera mina poäng. Personen i luren uppmanar att man tar kontakt med Preem då det verkar vara deras fel. Förhoppningsvis trillar poängen in de närmsta dagarna för mig:rolleyes:
Tack för hjälpen! Har också pratat med Preem nu och de hade fått ut intern info om problemet 020-450450, tonval 3, hjälpte snabbt.

Jag ringde till Preem idag. Preem skyller på Sas, jag kontrade med att jag talat med Sas och dom skyller på Preem. Då blev han ställd och sa att dom har skickat poängen till Sas men vet inte vems "fel" det är. Jag frågade om efterregistrering då ville han att jag skulle vänta tills nästa vecka.
Jag är inte på något sätt orolig för mina poäng, däremot att ingen vill ta ansvar är jag orolig över.

Toppen