Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

IMG_2499.PNG
Ni menar poängen ifrån Preem via Amex antar jag? för Preem poängen kommmer ju in direkt vid tankning

Jag fick ett gäng poäng idag från preem. En av dem var lite större vilket skulle kunna vara för att jag betalat med amex kopplat till eurobonus. Så antar jag dubbeldipp funkar. Eller trippeldipp :)

Visa bifogad bild 63034 Ni menar poängen ifrån Preem via Amex antar jag? för Preem poängen kommmer ju in direkt vid tankning
Jag fick ett gäng poäng idag från preem. En av dem var lite större vilket skulle kunna vara för att jag betalat med amex kopplat till eurobonus. Så antar jag dubbeldipp funkar. Eller trippeldipp :)
Eh det där har jag aldrig fått/sett förut. Jag får bara den där "Preem autosweep" varje månad runt den 4:e.
Typiskt.. har väl tankat i alla år utan att få något extra för det. :)
Drar man kortet vid tankning så får man vanligtvis in poängen på kontot inom några dagar.

Har man dessutom begärt Eurobonus-poäng som återbäring så får man en månads sammanlagda poäng dubblade vid en engångsinsättning i början av nästkommande månad - så som @Wyll (och jag) fick den 5 april.

Inte fått Aprils EB-återbäring, dvs den samlade poängklumpen av månadens tankande. Någon annan som fått denna? Tänkte om dubbeldipp slutat funka?

Jag fick in de extra poängen för tankningar gjorda under april den 4 maj. Så dubbeldipp verkar fortfarande funka.

Inte fått Aprils EB-återbäring, dvs den samlade poängklumpen av månadens tankande. Någon annan som fått denna? Tänkte om dubbeldipp slutat funka?

Säker på att du inte fått den, men att den inte syns i transaktionslistan? De har ju haft problem att visa upp varifrån poängen kommer, men in kommer de. Är man alltför nyfiken kan man kontakta chatten och be dem uppdatera så syns det...

Släpar kontoutdraget på Eurobonus? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Är det nån som tankat och fått dubbeldipp efter migreringen av Eurobonus som SAS gjorde i maj?
Jag tankade 14 maj och har bara fått poäng en gång. Brukar trilla in efter nån vecka igen.
Misstänker att det här "felet" nu är fixat tyvärr...

Toppen