Visa bifogad bild 63034 Ni menar poängen ifrån Preem via Amex antar jag? för Preem poängen kommmer ju in direkt vid tankning
Eh det där har jag aldrig fått/sett förut. Jag får bara den där "Preem autosweep" varje månad runt den 4:e.Visa bifogad bild 63034 Ni menar poängen ifrån Preem via Amex antar jag? för Preem poängen kommmer ju in direkt vid tankning
Visa bifogad bild 63034 Ni menar poängen ifrån Preem via Amex antar jag? för Preem poängen kommmer ju in direkt vid tankning
Jag fick ett gäng poäng idag från preem. En av dem var lite större vilket skulle kunna vara för att jag betalat med amex kopplat till eurobonus. Så antar jag dubbeldipp funkar. Eller trippeldipp![]()
Drar man kortet vid tankning så får man vanligtvis in poängen på kontot inom några dagar.Eh det där har jag aldrig fått/sett förut. Jag får bara den där "Preem autosweep" varje månad runt den 4:e.
Typiskt.. har väl tankat i alla år utan att få något extra för det.![]()
Inte fått Aprils EB-återbäring, dvs den samlade poängklumpen av månadens tankande. Någon annan som fått denna? Tänkte om dubbeldipp slutat funka?