Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Sedan jag väl fattade hur jag skall göra så har det inte klickat en enda gång maskinerna har accepterat mitt EB-kort <peppar><peppar>

Jag har haft ständiga problem med att få in poäng. Jag mailade Preem support och fick prata med en trevlig herre som höll en utläggning på ca 10 min om alla tekniska delar som måste vara på plats och varför jag bara fått poäng på visa stationer. Han var tvungen att manuellt gå in och korrigera så jag bara behöver dra mitt Amex kort och inte Euobonuskortet, som dessutom felregistrerades som ett betalkort (obs! Eurobonuskortet är utan chip).
Så har ni problem får ni bra hjälpt att maila Preem! Dessutom generös retroregistrering av poäng !

Jag har haft ständiga problem med att få in poäng. Jag mailade Preem support och fick prata med en trevlig herre som höll en utläggning på ca 10 min om alla tekniska delar som måste vara på plats och varför jag bara fått poäng på visa stationer. Han var tvungen att manuellt gå in och korrigera så jag bara behöver dra mitt Amex kort och inte Euobonuskortet, som dessutom felregistrerades som ett betalkort (obs! Eurobonuskortet är utan chip).
Så har ni problem får ni bra hjälpt att maila Preem! Dessutom generös retroregistrering av poäng !
Du har möjligtvis inte en mejladress att dela med dig av?

Har alltid fungerat klockrent för mig, max ett par dagar. Drar kortet innan och får "bonuskort registrerat" peppar peppar... till skillnad från annan eurobonusshopping, elavtal och bilhyror och annat som är ett enda lotteri.

Jag får varje månad från fortum för elen och trygghansa, pratade med shop kundtjänsten idag och mina poäng som strulade innan systembytet skulle vara på gång, var lite saker dom väntade på svar agn. Sen sa ha att dom har välldigt mycket och allt har inte gått som dom velat och hoppats på.

Dock får jag ju redan poäng på EB kontot för bensinen innan jag började dra EB kortet, drog bara AMEX innan och fick även EB poäng på kontot.
Så får se om det genererar mer poäng när jag drar EB kortet

Om man registrerat sitt Amex skall man inte i en perfekt värld behöva dra EB kortet?
Då är det därför jag redan får EB poängen, har registrerat att jag vill ha rabatten i EB poäng, då kan jag sluta dra EB kortet :D

Men då går ju ni miste om 50% av dom poäng ni kan få! Om man har sitt kreditkort registrerat OCH drar bonus kortet före tankning, så får man poäng både vid tankningstillfället OCH summan av alla tankningar föregående månad i början av månaden efter.

Toppen