SAS är ju inte kända för direkt pålitliga IT-system. Preem ger inte heller något vidare intryck...Nope, jag har vanligt mastercard. Får väl ringa och höra med preem.
SAS är ju inte kända för direkt pålitliga IT-system. Preem ger inte heller något vidare intryck...Nope, jag har vanligt mastercard. Får väl ringa och höra med preem.
Du har möjligtvis inte en mejladress att dela med dig av?Jag har haft ständiga problem med att få in poäng. Jag mailade Preem support och fick prata med en trevlig herre som höll en utläggning på ca 10 min om alla tekniska delar som måste vara på plats och varför jag bara fått poäng på visa stationer. Han var tvungen att manuellt gå in och korrigera så jag bara behöver dra mitt Amex kort och inte Euobonuskortet, som dessutom felregistrerades som ett betalkort (obs! Eurobonuskortet är utan chip).
Så har ni problem får ni bra hjälpt att maila Preem! Dessutom generös retroregistrering av poäng !
Provade idag att dra EB kortet först i automaten och "Bonuskort registrerat" sen amexet så får vi se om det genererar mer poäng
Då är det därför jag redan får EB poängen, har registrerat att jag vill ha rabatten i EB poäng, då kan jag sluta dra EB kortetOm man registrerat sitt Amex skall man inte i en perfekt värld behöva dra EB kortet?
Om man registrerat sitt Amex skall man inte i en perfekt värld behöva dra EB kortet?
Då är det därför jag redan får EB poängen, har registrerat att jag vill ha rabatten i EB poäng, då kan jag sluta dra EB kortet![]()