Stenis32 skrev:Nu på kvällskvisten trillade poängen för december in, bakdaterade till 4:e januari.Klicka för att utvidga...
andreash skrev:Så dubbeldipp fungerar än?Klicka för att utvidga...
+ 1Stenis32 skrev:Nu på kvällskvisten trillade poängen för december in, bakdaterade till 4:e januari.Klicka för att utvidga...
+1FredLind skrev:Även jag har fått dubbeldip-poängen för december i kväll.Klicka för att utvidga...
Fick min klumpsumma för december månad idag.Rebel skrev:Min klumpsumma för december kom nu 27 januari. Kanske varit långledigt på preem??Är det flera som har fått kulmpsumman sent ??Klicka för att utvidga...
Det bör du kunna.jerixon skrev:Kan jag dra eurobonuskortet och sedan Preem Företagskort och få poäng?Klicka för att utvidga...
jerixon skrev:Kan jag dra eurobonuskortet och sedan Preem Företagskort och få poäng?Klicka för att utvidga...
Du gör helt rätt, men vad ,menar du med att du inte får dubbla poäng? Får du inga poäng insatta några dagar efter varje tankning? Du skriver ju att du får klumpsumman efter varje månad.Matore skrev:Så har även jag fått för tankning i december med bakdatering 4 januari. Men detta med dubbeldipp funkar inte för mig längre.Jag drar det "rena" EB-kortet först, och sedan ett Amex som är kopplat till Preem. Får aldrig dubbla poäng. Gör jag fel?Klicka för att utvidga...