Jonas C skrev:Ser att 49kr har reserverats på mitt kort. Bör man ringa dem måntro?Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Nu har jag kanske missat något, men skulle integou356 funka fortfarande? Typ köp en kasse och få handla livsmedel för 250:-?Klicka för att utvidga...
Jo det gör den. Jag har precis använt koden på exakt det sättet du beskriver.Golfkillen skrev:Nu har jag kanske missat något, men skulle integou356 funka fortfarande? Typ köp en kasse och få handla livsmedel för 250:-?Klicka för att utvidga...
gjohansson skrev:Nu kom ett mail från CG om rabatt på matkasse100 spänn. OjojKlicka för att utvidga...
Funkar det från vilket konto som helst, eller är det bara nystartade?Impendill skrev:Ja, om du handlar för minst 250kr livsmedelKlicka för att utvidga...
Buffy skrev:Var det någon som hann få leverans med dubbla rabatter?Klicka för att utvidga...
Aha, det var så det var kanske.Impendill skrev:Leverans är väl tidigast måndag ?Klicka för att utvidga...
Stämmer det verkligen. En krona med SAS mastercard ger ju 0,1 poäng och 0,15 med amex. Så 1300 poäng är ju snarare 8600 - 13000 kr i värde. Eller är jag ute och cyklar?gdaily skrev:10 öre/poäng brukar väl vara "standardkursen" här på BC. Vissa har mycket högre värdering, men jag värderar poängen till det i alla fall.Klicka för att utvidga...
Ok, jag förstår.aldrighemma skrev:Värderingen 10p/SEK syftar mer på värdet då man använder poäng till resor...Klicka för att utvidga...
Man får göra skillnad på vad poängen kostar att införskaffa jämfört med vad man får ut när man använder dom.Buffy skrev:Stämmer det verkligen. En krona med SAS mastercard ger ju 0,1 poäng och 0,15 med amex. Så 1300 poäng är ju snarare 8600 - 13000 kr i värde. Eller är jag ute och cyklar?Klicka för att utvidga...