Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina dubbla rabatter ligger kvar. Fick mail från EB Online shopping om poäng, men finns inga på kontot eller under kommande transaktioner.

Verkar som om alla möjliga kombinationer av utfall faktiskt har inträffat.

skapade citygross konto och gjorde köp igår med dubbla rabatter (ligger kvar i ordern), EB poängen på kontot. (firefox)
skapade citygross konto åt frun och gjorde köp i morse med en av koderna, ingen EB poäng, ligger under ej registrerade.(chrome)

tack för tipsen! 1360 EBP och en jäkla massa mat för ca 200 kr är jag nöjd med :)

Jag har gjort totalt tre köp från mitt eurobonuskonto. Fått poäng för två stycken. Mellan köp ett och två rensade jag inte cachen och jag fick ingen poäng för köp två. Men efter köp två rensade jag cachen varvid jag fick poäng även för köp tre.

Jag önskade att det gick att ändra. Har en leverans som ska uthämtas för -1kr men så fort jag avbokar den finns det inte prova-på priser längre.
Någon som har ett tips på en lösning så jag kan beställa en mer ärlig beställning för 50-100kr?
Annars får beställningen stå kvar, mest intresserad av Eurobonus poängen.
Ser dock inget under framtida transaktioner..

Kan dock uppdatera ordern så jag lägger till lite saker så det blir typ 50-70kr.

Jag hamnade också på -1kr. La till en dubbelnougat och hamnade därefter på 5,90kr. Har fått EB-poäng, men kan dock inte se att några pengar reserverats på kontot kopplat till bankkortet jag använde för att betala.

Har likt många andra fått mail om att poängen har registrerats och köpet står nu under kommande transaktioner. Innebär det att poängen garanterat snart kommer föras över eller att det finns någon form av riskmoment kvar som gör att man inte riskerar att få poäng alls? (lite nojig kring det här med rabattkoden).

Jag tror att ni alla kan slappna av. Ni som har transaktioner under kommande kan ju dock få vänta ett tag på poängen.
Om de inte förs över automatiskt så efterregistrera dem. Det har fungerat alla gånger för mig, har bara tagit olika lång tid.

Jag tror att ni alla kan slappna av. Ni som har transaktioner under kommande kan ju dock få vänta ett tag på poängen.
Om de inte förs över automatiskt så efterregistrera dem. Det har fungerat alla gånger för mig, har bara tagit olika lång tid.

Som en negativ motpol till dig så minns jag "dealen" hos Dentaworks där iaf jag fick in ett antal köp som "kommande" utan att jag fick några poäng.

Hoppas dock att det inte blir så denna gång.

Själv har jag varken fått SAS-mail eller poäng, utan endast (3!) mail från CityGross med en bekräftelse av köpet. Frågan är om det är värt att försöka göra ett nytt köp via sambons inloggning utan någon extra rabattkod för att vara säker på att få poängen. På många kassar är ju bara nykundsrabatten bra nog. Vore dock trist om man slutar med två kassar mat utan några poäng alls. Som det ser ut nu verkar det ju inte vara en siffra rätt med IT-systemet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen