Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu loggade jag in och ser att dom tagit bort prova-på rabatten så nu ska jag få betala över 200kr.
Inget meddelande...

Har dock fått poängen nu på SAS kontot. :)

Dom har tagit bort så man kan kombinera rabattkoderna, tyvärr.
Dåligt att inte meddela dock.

Makulerar min beställning och hoppas att EB poängen består.

• Gilla
Reactions: Gus
Ni som fått till båda rabatterna:

Är det efter att ni fyllt i era kortnummer som det funkar att ta bort grillådan och behålla båda rabatterna? Eller görs köpet när man trycker på "lägg till kort"?

Irriterande, det går ju inte att ändra till att betala med kort.
Så fort man fyller i kortuppgifter och allt hoppar den ändå över till faktura.
Palla UC för 79kr köp. Får maila kundtjänst.

Nu loggade jag in och ser att dom tagit bort prova-på rabatten så nu ska jag få betala över 200kr.
Inget meddelande...

Har dock fått poängen nu på SAS kontot. :)

Är du säker?

Jag råkade välja faktura också. När jag går in på "min leverans" via bekräftelsemailet jag fick av Citygrosss så kvarstår min summa på 49 SEK. Så rabatterna är fortfarande kvar!

Beställde en klassisk matkasse med rabattkoden istället för prova på erbjudandet, det går inte längre kombinera dem.

Alltid trevligt med en billig matkasse och lite EuroBonus poäng.

Tack för tipset @NiNE!

Är du säker?

Jag råkade välja faktura också. När jag går in på "min leverans" via bekräftelsemailet jag fick av Citygrosss så kvarstår min summa på 49 SEK. Så rabatterna är fortfarande kvar!

När jag loggar in på City Gross via portalen är prova-på rabatten borttagen.
Kommer dock ta bort min order om det inte går att ändra till kort. Läste i villkoren att dom tar kreditupplysning, säkert via UC och vem vill ha det för ett 79kr köp.

Ni som fått till båda rabatterna:

Är det efter att ni fyllt i era kortnummer som det funkar att ta bort grillådan och behålla båda rabatterna? Eller görs köpet när man trycker på "lägg till kort"?
Det går inte längre kombinera rabatterna och det verkar som att de har börjat ta bort "prova på" rabattkoden från befintliga beställningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen