Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beställde en kasse till i min frus namn och då fick jag poängen direkt. Det jag beställde till mig igår står fortfarande på framtida transaktioner, förmodligen för jag jag tryckte slutför köp flera ggr.

Hur lång tid tog det innan du kunde se på framtida transaktioner? För mig är det helt tomt där.
Är det för att jag valt faktura? Är det bättre och betala direkt med kort?

@Andreas Eriksson : Jag betalade med kort igår. Har dem på SAS-kontot nu.
upload_2016-8-6_12-23-29.png

En fråga: har alla ni som har beställt fått ett bekräftelsemejl från SAS Eurobonus om att köpet har registrerats? Jag beställde vid ca 11 idag och har ej fått någon bekräftelse, men min polare som beställde en timme senare har redan fått. Jag har bara fått fem bekräftelsemejl på själva köpet från Citygross.

Ser ut som mina poäng från CityGross har plockats bort från EB shoppingsidan. Låg som kommande transaktion förut, nu är det borta och inga poäng har trillat in på kontot. Skumt!

En fråga: har alla ni som har beställt fått ett bekräftelsemejl från SAS Eurobonus om att köpet har registrerats? Jag beställde vid ca 11 idag och har ej fått någon bekräftelse, men min polare som beställde en timme senare har redan fått. Jag har bara fått fem bekräftelsemejl på själva köpet från Citygross.

Jag har fått mail från SAS att 1360 poäng kommer läggas till mitt konto, ser dock inget under kommande i portalen.
Kolla skräpposten, där låg mitt mail från SAS av någon anledning.

Jag har fått mail från SAS att 1360 poäng kommer läggas till mitt konto, ser dock inget under kommande i portalen.
Kolla skräpposten, där låg mitt mail från SAS av någon anledning.
OK, tack. Inget mejl någonstans, däremot ser jag nu att 1360 p har lagts till min poängtotal, även om inte själva transaktionen syns än. Ett stort tack till @NiNE som upptäckte denna lysande deal!

Hur lång tid tog det innan du kunde se på framtida transaktioner? För mig är det helt tomt där.
Är det för att jag valt faktura? Är det bättre och betala direkt med kort?
Jag skulle tro ganska direkt men jag beställde igår och kollade inte förrän idag. Kort eller faktura tror jag spelar kvitta.
Jag tror mitt misstag var att jag tryckte flera ggr på slutför så jag fick 5 mail från City Gross om köp (dock bara 2 framtida köp i EB shopen).

På CG har man ju 2 dagar på sig att justera sitt köp och det verkar som varje ändring resulterar i en transaktion tillbaka till EB shopen. Verkar inte så intelligent uppbyggt. Som gjort för att det ska skita sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen