Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

eramag

Medlem
Som ny kund verkar som att man måste lägga in rabattkoden innan man lägger till sin matkasse. När en matkasse väl är tillagd går det inte att ta bort den och rabattkod-möjligheten byts ut emot en prova-på-rabatt

Workaround: Lägg till en matkasse som ej har prova-på-rabatt. Ta sedan bort matkassen med prova-på-rabatt. Skriv in rabattkoden, ta bort matkassen och lägg åter till matkassen med prova-på-pris. Båda rabatterna visas och med en vegetarisk kasse blir priset -51 kr.

OzBsoLi.png
 
Last edited:

Kimmen00

Medlem
Workaround: Lägg till en matkasse som ej har prova-på-rabatt. Ta sedan bort matkassen med prova-på-rabatt. Skriv in rabattkoden, ta bort matkassen och lägg åter till matkassen med prova-på-pris. Båda rabatterna visas och med en vegetarisk kasse blir priset -51 kr.

OzBsoLi.png

Funkade.. Iaf att beställa. Sen om poängen kommer är en annan fråga.
 

Kimmen00

Medlem
Ej fått ngn poängbekräftelse.. Oas strular fasiken portalen med mig 9 ggr av 10. Vet inte hur många ggr jag får maila om o tjafsa om ej registrerade poäng.
 

RickardG

Medlem
Workaround: Lägg till en matkasse som ej har prova-på-rabatt. Ta sedan bort matkassen med prova-på-rabatt. Skriv in rabattkoden, ta bort matkassen och lägg åter till matkassen med prova-på-pris. Båda rabatterna visas och med en vegetarisk kasse blir priset -51 kr.

OzBsoLi.png
Hyvens, beställde barnkassen för 19kr. Inte helt fel!
 

Brandten

Medlem
Workaround: Lägg till en matkasse som ej har prova-på-rabatt. Ta sedan bort matkassen med prova-på-rabatt. Skriv in rabattkoden, ta bort matkassen och lägg åter till matkassen med prova-på-pris. Båda rabatterna visas och med en vegetarisk kasse blir priset -51 kr.

OzBsoLi.png
Fungerade inte för mig. När jag tar bort vanliga kassen så försvinner rabattkoden direkt och endast prova på rabatten är kvar.
Men spelar inte så stor roll då jag behöver mat och poäng så tar en kasse bara. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen