Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

aldrighemma

Medlem
Ni som har fått poäng, fick ni det innan order var stängd, eller först efter att den stängdes?
Man verkar inte kunna påverka själv när en order stängs.
 

NiNE

Medlem
Var lägger man till rabattkoden?
Klicka på kundvagnen uppe till höger och sedan på knappen för rabattkod.

Ni som har fått poäng, fick ni det innan order var stängd, eller först efter att den stängdes?
Man verkar inte kunna påverka själv när en order stängs.
Jag fick mail direkt om att poängen registrerats. Någon minut senare kom mailet om att poängen var inne på kontot. På Citygross sida står det att jag har en leverans bokad till 14 augusti (som går att avboka). Jag tror det gjordes två kortköp; ett på en krona för att registrera kortet på min profil, sedan en på kostnaden för kassen.
 

eramag

Medlem
Som ny kund verkar som att man måste lägga in rabattkoden innan man lägger till sin matkasse. När en matkasse väl är tillagd går det inte att ta bort den och rabattkod-möjligheten byts ut emot en prova-på-rabatt
 

Kandinsky

Medlem
Som ny kund verkar som att man måste lägga in rabattkoden innan man lägger till sin matkasse. När en matkasse väl är tillagd går det inte att ta bort den och rabattkod-möjligheten byts ut emot en prova-på-rabatt

Haha, mycket användarvänlig hemsida. Märkte precis samma sak "Ändring ej möjlig Beställningen måste innehålla minst en matkasse"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen