Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså jag äter ganska mycket proteiner till frukost och efter träning och matkassen täcker inte hela behovet.
Jag är lite utav en träningsnörd, så det går åt en del mat!
Äter mycket vegetarisk i övrigt :)

Komplettera med eget protein?
Den vegetariska kosten idag innehåller inte mindre protein än den animaliska.

Eller tänker du på tillskott för träning osv?

Använde ankfett när jag stekte upp hamburgarna igår kväll.
Kanongott!
Nästa gång jag åker till Frankrike är det inte bara Champagne och Fois Gras som ska med hem, ett par burkar med Graisse de Canard ska också med.

Fick kassen igår kväll av en smått förvirrad chaufför som gick till rätt gatunummer, men fel gata Inga poäng än, men det blev en smaskig paj till middag i alla fall!
763f596c8b0dcb6d8aa636d9e3daf7fa.jpg

Jag och sambon fick en ekologisk och en vegetarisk matkasse igår, efter att budet ringt mig och frågat efter portkod, som jag redan fyllt i på webben.Köttfärs saknades, och bland annat vitlöken var så dålig att den inte gick att använda, som tur är hade jag det hemma sedan tidigare.

Fick inget kvitto eller recept på papper, utan recepten fick jag kolla upp på nätet. Har bara tillagat den grillade tortillan, och måste säga att det var väldigt små portioner. Det var 1 tortilla per person, och varje tortilla fick 35g getost... så proteinet fick man fylla på med vid sidan av.

Inte heller har jag fått några EB-poäng, lite trist. Kommer inte beställa igen.

• Gilla
Reactions: Gus
Fick mina Eurobonuspoäng men kassen är för avhämtning på måndag i butik.... kanske lika bra att dubbelkolla den på plats

Man kan ju undra om detta var medvetet från CityGross. Bättre sätt att få in feedback från riktiga kunder är svårt att få. Det har ju mer eller mindre specats vad som är bra och dåligt så de borde enkelt kunna sätta upp en förbättringslista utifrån faktiska problem som uppstått. Denna information i sig är nog värd betydligt mer än de 200-450 kronor rabatt som man lämnat på matkassar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen