Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick min idag med. Verkade sjyst även om de flesta varor hade sjukt kort BF-datum. Tex kött som hade imorgon som BF så det gäller väl att laga i rätt ordning antar jag.
Tänkte nog inte beställa fler kassar
Så kort bäst före datum är ritkigt dåligt och inget jag skulle acceptera (beror ju på hur lång hållbarhet varan har i och för sig).

Har inte bara blivit blåst på mina poäng, utan även ett flertal varor som ska finnas med i kassen. Ett undantag kanske, eller har fler blivit utan vissa matvaror? Blir att maila CG med begäran på kvitto för efterregistrering, samt se vad de har att säga om mina uteblivna varor.

Insåg nu att de missat varor även i min leverans. Dessutom var flera av grönsakerna väldigt dåliga.
Ska maila och se vad de svarar.

Insåg nu att de missat varor även i min leverans. Dessutom var flera av grönsakerna väldigt dåliga.
Ska maila och se vad de svarar.
Det är inte så att det är varorna till ytterligare en rätt som inte var med? Det fattades en hel del i min låda också. Dock allting till rätt E som jag inte skulle få.

Aha, har inte uppfattat den informationen. Kan inte kolla just nu, men minns att ala de varor som saknades var i slutet på listan.
Då låter det som att det är en rätt som du inte skulle ha. Jag hade också bara en lök trots det stod två. Sen när jag kollade närmare så var löken till rätt A och E.

Håller helt med.
Jag tycker det är bra mat på Citygross och kommer i framtiden beställa fler kassar om varje köp ger poäng, även till ordinarie pris :)
Blir nog en hel del vegetariska kassar och sedan kompletterar jag med eget protein osv.

Jag beställde en till matkasse nu. 399:- minus 100:- i rabattkod + 50:- i leverans = totalt 349:- för mat + 1360 eurobonus poäng.
Det tar lång tid att få ihop dessa poäng på coop. Kan nog se mig som en regelbunden beställare om poängen kommer in som de skall framöver.

Håller helt med.
Jag tycker det är bra mat på Citygross och kommer i framtiden beställa fler kassar om varje köp ger poäng, även till ordinarie pris :)
Blir nog en hel del vegetariska kassar och sedan kompletterar jag med eget protein osv.

Komplettera med eget protein?
Den vegetariska kosten idag innehåller inte mindre protein än den animaliska.

Eller tänker du på tillskott för träning osv?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen