Senaste nytt

1 000 EuroBonus-poäng för att hyra film

1000 EuroBonus poäng på kontot idag efter att den 9:e ha hyrt en film för 3,00 kronor. (Fanns en film för 0€ men gissade att den inte skulle ge några poäng).

Tidigare har poängen från Film 2 Home kommit rätt frekvent, men nu är det plötsligt några veckor sedan jag fick några poäng (trots hyrda filmer). Någon mer som upplever poängfördröjning just nu?

Tidigare har poängen från Film 2 Home kommit rätt frekvent, men nu är det plötsligt några veckor sedan jag fick några poäng (trots hyrda filmer). Någon mer som upplever poängfördröjning just nu?

Jag registrerade mig och hyrde film den 6:e november men ej har fått något in på mitt EB konto ännu. Dock som jag läst på forum här så kan vissa ibland vara väldigt snabba medan andra kan vara väldigt långsamma med att överföra EB poängen.
Så det är bara att avvakta, ingen stress.
Jag väntar på köp ifrån CDON sedan oktober, men ej inkommit ännu. Det löser sig så småningom :)

Även jag passade på att skaffa mig lite extra poäng den 25:e mars genom att registrera mig, skriva in mitt EuroBonus-nummer och hyra 10 filmer som resulterade i 1541 poäng. Redan idag är poängen synliga på mina sidor. Tack för ett bra tips!

Plejmo - SAS
Det ligger uppe en likadan deal med Plejmo. Dessvärre är det exakt samma deal men bolaget verkar ha bytt namn till Plejmo istället för film2home. Det går alltså inte att få sign up-bonusen igen. Jag testade, fick bara poäng för hyrfilmskostnaden. Och på EB-kontoutdraget står det film2home.

Toppen