Senaste nytt

1 000 EuroBonus-poäng för att hyra film

Då har jag och alla barn sett varsin film. Fungerar familjekontot så var det billiga 4000 poäng :)
Får se om jag orkar köra på 1517 poäng för 76:- på alla.

Ja, i synnerhet med rabattkoden som sparade dig 60 öre! :D

Visst är det bisarrt att vi poängjägare av nån ren princip måste utnyttja erbjudanden, även om tiden det tar att paste:a in rabattkoden inte ens är värd 60 öre, eller 1,80:- som det blev för min del.. blir liksom löjligt :D 1000 poäng är ju trevligt och värt typ en hundring, men en krona.. man borde sätta en gräns nånstans :)

Visst är det bisarrt att vi poängjägare av nån ren princip måste utnyttja erbjudanden, även om tiden det tar att paste:a in rabattkoden inte ens är värd 60 öre, eller 1,80:- som det blev för min del.. blir liksom löjligt :D 1000 poäng är ju trevligt och värt typ en hundring, men en krona.. man borde sätta en gräns nånstans :)

Från film2home's hemsida:
"* 1:a filmen ger 1 000 poäng. (Gäller ej vid värdekodsköp)"

Japp, men det är ju hela grejen med gameification, vi är nog alla lite galna på olika sätt. (Jag använde oxå rabattkoden på 60 öre för övrigt) :)

Från film2home's hemsida:
"* 1:a filmen ger 1 000 poäng. (Gäller ej vid värdekodsköp)"

Vet inte vad du menar med ditt inlägg, men vi är flera i tråden som använt rabattkoden som man får via email när man signar upp och fått 1000p efter första hyran. Jag tror de skiljer på värdekod och rabattkod.

Vet inte vad du menar med ditt inlägg, men vi är flera i tråden som använt rabattkoden som man får via email när man signar upp och fått 1000p efter första hyran. Jag tror de skiljer på värdekod och rabattkod

Kanske det, men jag var inte beredd att chansa för 60 öre ;). Jag trodde att det var samma sak...

Det står i och för sig i välkomst-e-posten (där koden med 20 % rabatt erhålls) att det är en värdekod. I alla händelser verkar det ju fungera ändå!

Toppen