Senaste nytt

1 000 EuroBonus-poäng för att hyra film

Nogen der har fået overført point de seneste par uger?

For et par uger siden lejede jeg en film (den første), men har endnu ikke set skyggen af point. Nu ved jeg godt at man ikke skal regne fuldt og fast med noget som helst når SKIT er indblandet ;) Men det virker som om at pointene blev overført ret hurtigt i starten...

Jag hyrde film 6/9 och fick in poängen. Problemet var bara att filmen inte gick att spela upp så fick hyra den en gång till från CDON, vilket funkade utmärkt...

Men som sagt som svar på din fråga: De 19 poängen för Film2home-filmen har kommit in!

Jag hyrde film 6/9 och fick in poängen. Problemet var bara att filmen inte gick att spela upp så fick hyra den en gång till från CDON, vilket funkade utmärkt...

Men som sagt som svar på din fråga: De 19 poängen för Film2home-filmen har kommit in!

Samma sak har hänt mig, mailade in och fick en kod för valfri film! :)

Samma sak har hänt mig, mailade in och fick en kod för valfri film! :)
Fik du noget svar fra dem, udover koden til den gratis film?

Jeg har nemlig lige fået en mail med en kode, men ikke noget svar i øvrigt.

Håber dog at der også dukker nogle point op på min konto efterfølgende... ;-)

Fik du noget svar fra dem, udover koden til den gratis film?

Jeg har nemlig lige fået en mail med en kode, men ikke noget svar i øvrigt.

Håber dog at der også dukker nogle point op på min konto efterfølgende... ;-)

Jo jag fick mail där dom ursäktade sig så mycket :)

precis hyrt 10 filmer för totalt 76 kronor och inväntar alltså (1000+3*9+49*10) 1517 poäng inom några dagar... någon som vet om det går att hyra 10 till och då tjäna 517 poäng till? Är nämligen ganska exakt 2000 poäng kort för en uppgradering till en flight om ca en månad..

Toppen