Juraj
Medlem
Instämmer också. Mycket godare med deras vegetariska mat och risken för magsjuka minskar markant.
Och en till (stor köttälskare) som instämmer. Det är enkelt att vara vegetarian när man har så mycket val och allt smakar så gott
Instämmer också. Mycket godare med deras vegetariska mat och risken för magsjuka minskar markant.
Funderar också på Indien, dock blir det en vinterresa (bra pris i business med Lifemiles). Någon som har särskilda tips om Kerala?
Jag har ett tillgodohavande hos Turkish och sitter förutsättningslöst och letar efter en resa till i påsk.
Hur är egentligen Mumbai så års? Jag har läst (de mestadels negativa) åsikterna om staden, men jag ser till stor del poolhäng på hotell framför mig.
Jag har ett tillgodohavande hos Turkish och sitter förutsättningslöst och letar efter en resa till i påsk.
Hur är egentligen Mumbai så års? Jag har läst (de mestadels negativa) åsikterna om staden, men jag ser till stor del poolhäng på hotell framför mig.
Använd då tillgodohavandet till att tesa till någon vettigare plats. Trots att Indien är en demokrati är det ett land under all kritik med en kvinnosyn som saknar motstycke i världen. Som någon nämnde så kan Sri Lanka vara ett alternativ med mycket att se. Men om du bara vill ha poolhäng räcker det att åka till Dubai och ta in på ett hotell där frukost och kvällsdrinkar ingår. Brukar finnas mat så man slipper gå ut och äta.
Tack för input. Köper dina invändningar mot de indiska värderingarna, men är inte övertygad om att Dubai eller Sri Lanka är några förebilder inom ämnet heller...Använd då tillgodohavandet till att tesa till någon vettigare plats. Trots att Indien är en demokrati är det ett land under all kritik med en kvinnosyn som saknar motstycke i världen. Som någon nämnde så kan Sri Lanka vara ett alternativ med mycket att se. Men om du bara vill ha poolhäng räcker det att åka till Dubai och ta in på ett hotell där frukost och kvällsdrinkar ingår. Brukar finnas mat så man slipper gå ut och äta.