Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Som jag har fårstått det är Open Jaw tillåtet? I alla fall var det ok tidigare.
Exempelvis; ARN-CDG-JFK, MIA-AMS-ARN
Har hittat bonusbiljetter jag vill ha. Det verkar inte gå att boka online, måste man ringa in i så fall? Är det t/r priset som gäller?
Ja ring in, se till så du säger att det inte går att boka på nätet så du slipper betala serviceavgifter på 400kr utöver skyteam-avgiften på 450/500kr

Jag har redan en utresa till HND bokad, men vill gärna pröva lite olika flyg nu när man bytt till Skyteam :).
Eftersom det är huggsexa på direktflyg till HND har jag tänkt lite utanför boxen.
Är följande rutt till Japan möjlig att boka? (Jag har hittat resor i business på alla leg)
Tänker att det borde vara ok eftersom sista zonen är HND och man inte får blanda zoner...

Ut:
CPH - AMS
AMS - HKG
HKG - JKT
JKT - HND

Hem
ICN - AMS
AMS - CPH

Jag har redan en utresa till HND bokad, men vill gärna pröva lite olika flyg nu när man bytt till Skyteam :).
Eftersom det är huggsexa på direktflyg till HND har jag tänkt lite utanför boxen.
Är följande rutt till Japan möjlig att boka? (Jag har hittat resor i business på alla leg)
Tänker att det borde vara ok eftersom sista zonen är HND och man inte får blanda zoner...

Ut:
CPH - AMS
AMS - HKG
HKG - JKT
JKT - HND

Hem
ICN - AMS
AMS - CPH
Går inte att boka leg för leg. Finns AMS-JKT bör du kunna lägga till anslutningsflyg på första och sista benet om poängpriset blir det samma.

Hej, detta har säkert diskuterats men hittar inte svar.

Gäller Skyteambokning med EB-poäng/Amexvoucher. Om jag hittar matarflyg till Madrid på utresan men inte på hemresan. Kan jag ändå ringa in och lägga till matarflyget och ordna sista biten av hemresan på annat sätt senare?

Hej, detta har säkert diskuterats men hittar inte svar.

Gäller Skyteambokning med EB-poäng/Amexvoucher. Om jag hittar matarflyg till Madrid på utresan men inte på hemresan. Kan jag ändå ringa in och lägga till matarflyget och ordna sista biten av hemresan på annat sätt senare?
Det går bra, så länge du har en single open-jaw.

• Gilla
Reactions: JKS
Toppen