Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Bra, då är det alternativet uteslutet. Medveten om att det blir en rejäl omväg, men finns det "regler" kring hur mycket omväg man får ta såtillvida man inte rör sig utanför zonerna? Om jag ska vara ärlig tänkte jag faktiskt flyga ännu längre. Tänkte flyga följande:
LIM-POA-GIG-BSB-GRU-BOG-SDQ

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Som sagt ibland kan det fungera, andra gånger inte. Ska du flyga New York till Washington tror jag inte du kan ta omvägen via Seattle, Los Angeles, Mexico, Houston, Miami innan du tar sista flighten till Washington.

Jag har en fundering som jag hoppas få hjälp med.

Jag har följande 2-4-1 bokning:

Jag ringde till Tallin för att boka om hemresan enligt nedan.

Emellertid sa bokningsagenten att det inte var en giltig routing att byta i Incheon. Är det korrekt och ett exempel på regeln om att inte få byta i tredje zon, eller var det fel av agenten? Det jag funderar över är att jag sett andra som boka till/från Singapore med byte i Haneda.

Om Denpasar är destination så ska det fungera, det är dock mycket "bättre" att flyga NRT-SIN-DPS för att klämma in ANA First och Singapore First

Jag har sneglat på BKK eftersom det finns så bra tillgänglighet på Thai First. Jag har även planerat för ANA First till LHR. Är det inte väldigt svårt att boka SQ First med EB-poäng?

Jag har sneglat på BKK eftersom det finns så bra tillgänglighet på Thai First. Jag har även planerat för ANA First till LHR. Är det inte väldigt svårt att boka SQ First med EB-poäng?
Mellan Singapore och Jakarta är det möjligt, är 4 flighter om dagen och brukar finnas 2 platser på alla flighter.
Det är bara på deras Boeing 777-300 (Ej ER) som det går att boka på och denna sträcka trafikeras av dessa plan 4 ggr om dagen.

ANA brukar ha 1 plats tillgänglig på NRT-SIN i First, kan öppnas upp fler närmre avgång.

Jag har en fundering som jag hoppas få hjälp med.

Jag har följande 2-4-1 bokning:

Jag ringde till Tallin för att boka om hemresan enligt nedan.

Emellertid sa bokningsagenten att det inte var en giltig routing att byta i Incheon. Är det korrekt och ett exempel på regeln om att inte få byta i tredje zon, eller var det fel av agenten? Det jag funderar över är att jag sett andra som boka till/från Singapore med byte i Haneda.
Mig veterligen bör det där fungera, det ska vara OK att byta i en tredjezon på utresa/hemresa men inte flyga via någon tredjezon på den andra resan.
Försökte de ens boka detta eller sa de nej utan att testa?

Toppen