Senaste nytt

Är Amex Platinum rätt val för mig?

Tänkte på det här med 3 månader gratis, är det bäst att ansöka om kortet i början av en månad?
Är så nära på att ansöka nu :D
jag sade upp mitt 2 dygn innan 3 månader hade passerat och behövde inte betala någon månadsavgift. Var i mitten av en månad.

Har du tänkt behålla kortet så är ju brytdatum bra att ha så att man hinner få in lön/firmautlägg innan fakturan förfaller, men det brukar gå att justera i efterhand.

Tack för info.
Blir nog att ansöka till början av april. Brytdatum för faktura spelar inte så stor roll, dom gånger jag har utlägg så får jag pengarna inom 24h från det att jag lämnar in och signar reseräkningen.
jag sade upp mitt 2 dygn innan 3 månader hade passerat och behövde inte betala någon månadsavgift. Var i mitten av en månad.

Har du tänkt behålla kortet så är ju brytdatum bra att ha så att man hinner få in lön/firmautlägg innan fakturan förfaller, men det brukar gå att justera i efterhand.

Det verkar som första femhundringen läggs på fakturan 90 dagar efter ansökan. Jag ansökte 15 dec och har nu fått första avgiften per 17 mars

Hmm, försöker Enrol till Hilton Gold, men får följande fel, har skrivit rätt HH member number. Någon mer som fått samma problem?
Kundtjänst på Amex kunde inte hjälpa mig :eek:
Skärmavbild 2018-04-03 kl. 13.27.31.png

Toppen