fcx
Medlem
Det blev klart värre av HBO, då ännu fler fick ett ekonomiskt incitament att ta med sig halva bohaget in i kabinen.
Och sedan HBO så upplever jag att priserna på normala biljetter skruvats upp ett hack.
Det blev klart värre av HBO, då ännu fler fick ett ekonomiskt incitament att ta med sig halva bohaget in i kabinen.
Det är min uppfattning också, även om det just nu i SEK har en del att göra med stark GBP också.Och sedan HBO så upplever jag att priserna på normala biljetter skruvats upp ett hack.
Jag tittade på en SAS-biljett idag via Travellink och fick upp denna när jag vidare till betalning.
Visa bifogad bild 39288
Mycket intressant. Vad sökte du för rutt och datum? Blir det samma om man försöker boka hos SAS själva?
Det är ju det jag fasar för. Det är så galet.Flyg inrikes i USA innan ni börjar gnälla gällande handbagage. Inte för att jag drabbas då jag får gå ombord bland de första men spektaklet är ... utom kontroll. Dessutom så har de oftast en Big Gulp i ena handen och en pizzaslice i andra medan de skall försöka få upp bagaget som utan tvekan väger för mycket.
Håller med. Eller så gör man en BA och tar bort gratis bagage mm för alla, och då blir det inte bra. SAS har ju ofta en förmåga att krångla till saker.
Jag rider vidare på min gamla käpphäst: gör det gratis att checka in bagage och ta betalt för kabinväskor!