Det uppmärksammades för en tid sedan att de var oense, men just nu hittar jag inga BC-inlägg i ämnet så kanske läste jag det någon annan stans. Då skulle de gå till "Riksmekleren", Norges motsvarighet till Medlingsinstitutet, som dock var fullt upptagna (och hade medlingsärenden på kö???) när...