jensidevils
Medlem
Någon som vet om det går att lägga på feeder på en ren sasbokning inom Europa? T.ex xxx-arn-Rom.
Bör inte vara några konstigheter för en kunnig agent, men det beror lite på dina omständigheter. Du kommer nog inte få grönt ljus på t.ex. CPH-ARN-FCO.Någon som vet om det går att lägga på feeder på en ren sasbokning inom Europa? T.ex xxx-arn-Rom.
Ok då ska jag ringa in imorgon och hoppas de löser sigBör inte vara några konstigheter för en kunnig agent, men det beror lite på dina omständigheter. Du kommer nog inte få grönt ljus på t.ex. CPH-ARN-FCO.
Linköping/Luleå/Umeå brukar vara tämligen vanliga påhäng för att lösa awardbiljetter på långdistans. Finns många här på forumet som återkommande bokar dessa. Kolla i "bokade awards" tråden.Ok då ska jag ringa in imorgon och hoppas de löser sigär Norrland-ARN-FCO jag har i tanke.
24h innan så ska det inte vara något problem!har en situation där jag behöver avboka en person på en bokning använt med 2-1 voucher. Flyger på tisdag men eftersom det är helg nu och kan ringa först på måndag. Vet någon om det finns någon gräns för hur sent man kan avboka en bonusbokning?
vet inte varför jag fick för mig att man endast kan ringa under en vardag.. ringde nu och löste det24h innan så ska det inte vara något problem!