Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Ett tips som funkade för mig,
Först bokade jag ett erbjudande med Frukost men när jag kom till resultatet för bokningen så såg jag att det fanns möjlighet att uppgradera bokningen dvs gör en eStandby upgrade request, och där fanns frukost billigare än vad billigaste rummet med frukost kostade så jag avbokade och bokade billigaste rummet plus en eUpgrade i form av add Breakfast £7 pound.
Sen fick jag en upgrade som sagt till bästa rummet...

Man får ju de där uppgraderingarna i mån av tillgång, fast man kan ju undra om de kan vara slut på frukost ;)

Jag tycker faktiskt det är lite kasst att man måste vara CCC för att få frukost gratis. Borde man inte kunna ge den förmånen även till CCG?

Jag tycker faktiskt det är lite kasst att man måste vara CCC för att få frukost gratis. Borde man inte kunna ge den förmånen även till CCG?

Ja, men vad skall man då göra för att differentiera CCC från CCG? Karrikerar nu, men EBG kan väl inte heller få alla samma förmåner som EBP?

CCC är ganska svårt att få, om man t.ex. jämför med SPG Platinum som är betydligt mer värdefullt (egen åsikt). CCG får man ganska lätt med att tricksa som man kan läsa t.ex. i denna tråd.

Den dag jag blir CCG så tycker jag säkert också att CCG skall ha alla förmåner plus lite till jämfört med CCC :)

Visst måste CCC har lite mer förmåner än CCG - det håller jag helt med om. Men jag tycker att de har helt orimliga krav på CCC i förhållande till vad man får idag. Jag skulle nog prioritera om lite i förmånerna för att göra CC mer attraktivt.

Nu kommer jag ju få CCC efter nästa tisdag om allt fungerar som det ska med mina bokningar, men det är ju i princip bara frukosten som skiljer nivåerna åt nu och bor man i Sverige ingår ju oftast frukost iaf. Dock kanske man får lite mer uppgraderingar men jag tror inte jag kommer ha CCC 2014.

Nu kommer jag ju få CCC efter nästa tisdag om allt fungerar som det ska med mina bokningar, men det är ju i princip bara frukosten som skiljer nivåerna åt nu och bor man i Sverige ingår ju oftast frukost iaf. Dock kanske man får lite mer uppgraderingar men jag tror inte jag kommer ha CCC 2014.

Nåja! Det blir väl lite mer poäng per bokning och vistelse också, eller? Hehe... ;)

Toppen