Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Jonas C

Medlem
Har en bokning på Park Inn By Radisson i Hammarby Sjöstad. Blir man uppgraderad där som CC Gold? Om det finns något att bli uppgraderad till dvs.
 

Bryant

Medlem
Jag har 100% upgrade på Radisson.

Radisson Blu Daugava Hotel Riga, Business class rum
Radisson CDG, även där fick jag ett Business class rum
Radisson Uppsala, för 790:- fick vi en juniorsvit med stor balkong
Radisson Media City Dubai även där ett Bussines class rum

Ska bo på Park Inn hammarby sjöstad och waterfront i december så jag väntar med spänning för att se om det fortsätter lika bra :)
 

miramax

Medlem
Jag har 100% upgrade på Radisson.

Radisson Blu Daugava Hotel Riga, Business class rum
Radisson CDG, även där fick jag ett Business class rum
Radisson Uppsala, för 790:- fick vi en juniorsvit med stor balkong
Radisson Media City Dubai även där ett Bussines class rum

Ska bo på Park Inn hammarby sjöstad och waterfront i december så jag väntar med spänning för att se om det fortsätter lika bra :)

Låter ju riktigt nice! Det finns inget man kan göra själv för att öka chanserna? Man blir uppgraderad automatiskt om det finns möjlighet?
 

Jonas C

Medlem
Fick en uppgradering på Radisson Blu Lisbon idag. Superior hörnrum på 9:e våningen. Utmärkt utsikt över staden och så flyger planen riktigt nära fönstret. Bortsett från storleken så ser jag ingen skillnad mellan Superior och standardrum…
 

OliT

Medlem
Verkar vara betydligt fler hotell än de som finns på sajten som har halva priset på poängövernattningar. Jag hade bokat två nätter mellan jul och nyår på Radisson Blu i Malmö för mig och tjejen för totalt 88 000 poäng (dyyyrt). Nu när jag kollade var priset 44 000 poäng. Avbokning och ombokning och hips vips fanns 44 000 poäng mer kvar på mitt konto.

Bodde förresten på Radisson Blu Arlanda för någon månad sedan, uppgraderades till business-rum och hade välkomstgåva på rummet. Bodde också fyra nätter på Park Inn Berlin Alexanderplatz för en vecka sedan, fick uppgradering (nåja) till rum med utsikt, generös välkomstgåva på rummet (en flaska vin, fruktkorg och choklad) och incheckningspersonal som var väldigt mån om att jag skulle ha det bra (det märktes tydlig skillnad då vi var totalt sju personer som checkade in).

Dock lustigt att i princip alla i personalen trodde att mitt guldkort var ett silverkort, och alltså inte såg skillnad, så jag fick 10 procent rabatt i baren i stället för 15 procent.
 
Toppen