Först funderade på om jag verkligen skulle ta betet och svara på din fråga, men...Skulle ni själva gå med på försämring efter försämring efter försämring!? Det är ngt jag inte fattar här. Är det vanlig svensk avundsjuka?
Ok, så du bekräftar det är avundsjukan. Världen är inte rättvis. Utbilda dig till pilot i så fall.Som passagerare har det ju också blivit sämre och sämre...
Han kanske redan har ett mer intressant och mindre rutinbetonat jobb och föredrar att kunna få ta sig ett järn när han flyger?Ok, så du bekräftar det är avundsjukan. Världen är inte rättvis. Utbilda dig till pilot i så fall.
Jag skulle byta arbetsgivare eller allvarligt överväga ett karriärbyte om jag var extremt missnöjd med arbetsförhållandena på nuvarande arbetsplats.Skulle ni själva gå med på försämring efter försämring efter försämring!? Det är ngt jag inte fattar här. Är det vanlig svensk avundsjuka?
Kan informera dig att som Ryanairpilot på Kaunas-basen kommer du börja 05.35 och sedan flyga Köpenhamn-Stansted 4 ggr innan du flyger hem till basen och landar 22.30 ALLA arbetsdagar. Lycka till!Ok, så du bekräftar det är avundsjukan. Världen är inte rättvis. Utbilda dig till pilot i så fall.
Exakt!!!J
Jag skulle byta arbetsgivare eller allvarligt överväga ett karriärbyte om jag var extremt missnöjd med arbetsförhållandena på nuvarande arbetsplats.
De är ju inget tvång att vara pilot i SAS. På Arlanda växer Ryanair, Norwegian & Eurowings fort.
Dock man fråga sig om någon annan arbetsgivare i samma branch vill anställa en arbetssökande som precis strejkade förra arbetsgivaren i konkurs