Tomas E
Medlem
Jag skulle vilja påstå att det är pilotfackets inställning som är anledningen till att Connect och Link finns.Det är i och för sig rätt uppenbart att det är Connect och Link som är anledningen till piloternas strejk.
Jag skulle vilja påstå att det är pilotfackets inställning som är anledningen till att Connect och Link finns.Det är i och för sig rätt uppenbart att det är Connect och Link som är anledningen till piloternas strejk.
Nu har ju dock en av två storägare sagt nej till det. Även Wallenberg har ju börjat se över detta. Får ju se vad Danmark säger nästa vecka, de kommer nog inte vara mer pigga att stoppa in mer pengar när piloterna säger att de ska strejka.Tja, det har ju magiskt trollats fram mer pengar vid varenda strejk hittills...
Som passagerare har det ju också blivit sämre och sämre...Skulle ni själva gå med på försämring efter försämring efter försämring!? Det är ngt jag inte fattar här. Är det vanlig svensk avundsjuka?
Aktieägarna fick senast utdelning 2001 och har sett aktiekursen rasa.Skulle ni själva gå med på försämring efter försämring efter försämring!? Det är ngt jag inte fattar här. Är det vanlig svensk avundsjuka?
Jag skulle vilja påstå att det är pilotfackets inställning som är anledningen till att Connect och Link finns.