Senaste nytt

Fredagstråden™

Bockat av två saker från min bucketlist idag, Först ett glas skumpa på

6redcarpet.jpg

sen lite indisk mat på

1bild1.jpg

i little India i Singapore som förmodligen har bäst Indisk mat utanför Indien då givetvis bortsett från Veeraswamy i London. Två check med andra ord.
I morrn blir det en check till: En Singapore sling på Raffels... Tungt att hinna med allt :cool:

Förbereder möten för morgondgaen, hektiskt vecka med kurs, snöstorm osv. Ska med fakiren 06.05 imorrn till CPH för ett antal möten och sen för middag med ledningsgruppen på jobbet. Känns som det kommer bli en tidig kväll....

God morgon från ARN. På väg till Malmö via CPH och hem ikväll med 17:45 avgång direkt från MMX till ARN. Det är inte mycket folk här - lagom tomt och avgång från gate F32.

Önskar en trevlig fredag till er alla!

Vi syns imorgon!

Äntligen får man göra en riktig resa igen. På väg till Sthlm med ett X2000 som "bara" är 15 min sent. I eftermiddag blir det SK 163 till GOT och sedan vidare till LHR med familjen för att bränna 2-4-1 vouchern med BA. Ser fram mot champagnen senare ikväll:) Har även haft min Galaxy S III i en vecka nu, har kunnat använda den sedan i måndags. Och ni har nog gissat rätt redan, nu kan jag även hålla mig uppdaterad om vad som händer på BC.se även när jag inte är nära en dator:D

Lite fredagsdramatik - min första jordbävning. Epicentrum utanför östkusten och tsunamivarning utfärdad. Skönt att vara på betryggande avstånd, hoppas att tsunamin - som sägs vara 1 meter - inte orsakar alltför mycket skada.

Sista helgen iland för mig. På måndag blir det ut på sjön igen. Fixade ett danskt läkarintyg för sjöfolk idag och hamnade mitt i spårvagnskaoset. Nästan lite spöklikt att se så många tomma vagnar som bara stod stilla... Hoppas att allt flyter på imorgon och på söndag med flyget (skönt att första biten är till ARN ifall något skulle strula med min lilla t/r till HEL :p ). Ska bli väldigt kul att få träffa BC.se-vännerna igen!

Nu måste jag sätta mig och läsa ikapp mig lite. Har snart 7 sidor med olästa trådar...

Last edited:
Toppen