På väg till LHR nu. Sonen på 6 år har gjort stora framsteg sedan vi flög senast. I rulltrappan upp till säkerhetskontrollen på GOT frågar han: "Pappa var är loungen där det är lyxigt?" Väl där lärde han sig snabbt att själv fylla på skålen med chips och jordnötter.
Just det ja, Storbritannien tillhör ju inte Schengen och därför har Svenska tullen bestämt att inte släppa ut någon med "Schengen-ID" fick vi bittert erfara igår fredag Men BA var flexibla och med två rosa pass till barnen kom vi alla fall fram dagen därpå. Med tanke på att flighten avgick strax före 12 bjöds det på brunch i Club Europe. Även om dottern på 8 år tyckte det var gott och åt med god aptit, så anser väl pappa att man borde byta ut "br" mot "l"
På väg tillbaka till GOT, efter en 24 h weekend i London, pga av strul med barnens avsaknad pass. Planet är 1 h sent sent, men det som är trevligast av allt är att min kära fru verkar njuta av livet i Galleries Club
Jo, och nu är jag ännu längre söderut - i ett businessclassrum på Radisson Arlandia. Dissade Park Inn då det var försvarbart pris här istället. Dock ingen längre njutning då jag ska vakna om 4 timmar för att börja resan kl 07:10...
Morgondagen bjuder på flygning till GOT enligt:
ARN-CPH-ATH-CPH-GOT
Går allt vägen landar jag på GOT vid 18:05. Misstänker att det inte är alltför mycket snö i Athen som kan ställa till det... Men med CPH kan man ju inte så noga veta. Hoppas det är lugnt här på ARN imorgon.
Har börjat dagen med att ändra min Award 2-4-1 bokning till NYC för andra gången. Har nu fått en hemresa på en fredag så att jag åtminstone spar en semesterdag.
Sista vardagen i Stockholm innan jul - massor att göra samtidigt som jag planerar våra events i ARN/OSL/CPH med SAS och i trådarna här på BC.
På söndag flyger vi SAS till OSD för att fira jul, blir skönt och avkopplande. Eller snarare uppkopplat eftersom jag ska försöka vara "tråkig pappa" i en vecka inför dottern så att hon inte är så pappig när det är dags för dagis i Januari... Kommer nog märkas här på BC