Jag ringde dom, jag hade ett köp som produkten inte levererats, tycker de var väldigt bra att ha att göra med. De har en speciell avdelning för reklamationer. Kompletterade med detaljer och kvitton via mail efter samtalet.Hur gör man en reklamation till AmEx? Måste man ringa dem, eller finns det någon blankett för det?
Lånar tråden lite. Har köpt en TV - The Frame från Samsung.se på AmEx. TVn har massiv back light bleed (aldrig sett så mycket), Samsung själva hävdar efter bilderna jag skickat till deras tekniska support att detta är "normalt" och att det inte är något fel på TVn. Tyvärr har det gått typ en 1,5 månad från att jag mottog TVn tills att jag fick upp den på väggen (behövde få hit en elektriker för el-dragning i väggen), så ångerrätten funkar inte riktigt. Har någon erfarenhet att reklamera en TV via AmEx?
Har du ett svenskt AmEx?
Lånar tråden lite. Har köpt en TV - The Frame från Samsung.se på AmEx. TVn har massiv back light bleed (aldrig sett så mycket), Samsung själva hävdar efter bilderna jag skickat till deras tekniska support att detta är "normalt" och att det inte är något fel på TVn. Tyvärr har det gått typ en 1,5 månad från att jag mottog TVn tills att jag fick upp den på väggen (behövde få hit en elektriker för el-dragning i väggen), så ångerrätten funkar inte riktigt. Har någon erfarenhet att reklamera en TV via AmEx?