Senaste nytt

Reserapport: Mileage Run 4x

Hachans

Medlem
Jag tolkade det som att han avsåg att ta en påse nötter.

“Hade förstått det om jag beställt 4 vin för att ta med, men nu handlade det om en påse nötter. Dämpade ngt av min goda stämning. Kändes verkligen småsnålt (inte från mitt håll nota bene även om jag kan inse att en del av er inte delar min syn).”

Ja, en påse vägrades. Resten hade ju redan kommit.
 

Sir Lemon

Medlem
Det är ju sånt där beteende som gör att vi får begränsningar hit och dit. Det är sånt som gör att personal står som hökar i vissa lounger och ser till att ingen fyller väskan med mackor etc och att det behövts sättas upp skyltar med att mat är till för konsumtion i loungen etc.

Någonstans måste gränsen dras och har man uppenbarligen stoppat undan grejer på ett sådant sätt att man redan är ertappat är det rätt osmidigt att be om ytterligare grejer.
För dig som moralens väktare kan noteras att såväl en Ringi som en Merlot och en ytterligare Cashew snappades med i bagaget idag.
 

Hachans

Medlem
För dig som moralens väktare kan noteras att såväl en Ringi som en Merlot och en ytterligare Cashew snappades med i bagaget idag.

I en annan tråd spekulerades det i vilka människor som beställer så mycket att man infört restriktioner kring hur mycket man får beställa på vissa sträckor.

Nu vet vi!

Någon moralisk väktare är jag knappast, men tycker det är tråkigt att vi inte kan ha fina saker.
 

Sir Lemon

Medlem
I en annan tråd spekulerades det i vilka människor som beställer så mycket att man infört restriktioner kring hur mycket man får beställa på vissa sträckor.

Nu vet vi!

Någon moralisk väktare är jag knappast, men tycker det är tråkigt att vi inte kan ha fina saker.
Huruvida det är en utmaning av kaliber om ngn konsumerar sin påse Cashew på flyget eller i loungen efter flighten har jag min egen åsikt om.
 
Toppen