Senaste nytt

Reserapport: Mileage Run 4x

var sista fredag em ARN - GOT? Tror jag kände igen dig både i Pontus och på planet pga selfien som laddades upp här i början, men jag är inte den som tillkännager mig i första taget.

hörde jag en spontan ”I love SAS” riktad mot personalen på väg ut ur kärran också?

( jag kan ju ha misstagit mig! )
Du har stenkoll! Även när gäller min utgångsfras i fredags. ;)

För dig som moralens väktare kan noteras att såväl en Ringi som en Merlot och en ytterligare Cashew snappades med i bagaget idag.

Tar du med en låda till frukostbuffén också? :)

En påse nötter kanske man kan ha överseende med men en flaska vin är väl ändå över gränsen! Jag tror de flesta här håller med om det (även om det tycks ses åt andra hållet här märkligt nog, av flera som annars strängt bevakar vad som är rätt och fel).

Jag önskar att @Sir Lemon i framtiden kan avstå från att ta med sig något från planet, eller åtminstone hålla sig till cashewberoendet åtminstone, så vi kan undvika beteenden som leder till att SAS fortsätter sätta upp strikta regler som missgynnar resenärer i allmänhet.

En påse nötter kanske man kan ha överseende med men en flaska vin är väl ändå över gränsen! Jag tror de flesta här håller med om det (även om det tycks ses åt andra hållet här märkligt nog, av flera som annars strängt bevakar vad som är rätt och fel).

Jag önskar att @Sir Lemon i framtiden kan avstå från att ta med sig något från planet, eller åtminstone hålla sig till cashewberoendet åtminstone, så vi kan undvika beteenden som leder till att SAS fortsätter sätta upp strikta regler som missgynnar resenärer i allmänhet.
Det förstår jag att du hoppas på. Kan inte lova ngn bättring, men ska sedesamt meditera över ditt inlägg. Allt gott för slutet av helgen tillönskas såväl dig som Hachans och ngn mer som uppskattade ditt grabbiga tag om min hals i syfte att skapa räfst och rättarting.

Håller med, hur svårt kan det vara att bara rekvirera det man avser att konsumera på planet?

Å andra sidan så vägrar jag av princip att beställa allt jag avser att dricka under en flight vid ett och samma tillfälle. Den önskan från SAS är ju närmast infantil och inbjuder nästan till missbruk.

Toppen