Million Miler
Medlem
Om man uppgraderar med pengar då? Det ger fortsatt mer poäng?Heads up!
Från och med 2022-02-01 så tjänar man inte (mer) poäng vid uppgradering där poäng används.
Detta enligt nya T&C som blir aktivt då.
Om man uppgraderar med pengar då? Det ger fortsatt mer poäng?Heads up!
Från och med 2022-02-01 så tjänar man inte (mer) poäng vid uppgradering där poäng används.
Detta enligt nya T&C som blir aktivt då.
Om man uppgraderar med pengar då? Det ger fortsatt mer poäng?
Förklarar varför jag inte hittade något i så fall.Av någon anledning så hittar jag inte några Svenska T&C - eller referenser från den svenska sidan heller.
3.11. If you are a EuroBonus member, you will earn EuroBonus Basic points if you have
paid for your Upgrade with credit card. If you have paid for your Upgrade with
EuroBonus points, no EuroBonus points will be earned.
Jag hade exakt samma tanke. Hade det varit något annat bolag än SAS hade jag tolkat det bokstavligen. Nu är det 50/50.Bara jag som reagerar på denna skrivelse?
Ska man gå på vad de skriver får man noll poäng om man uppgraderar, inte ens poäng för ursprunglig bokning?
Utgår ifrån att det inte är vad som avses utan att ordet "additional" saknas.
Bara jag som reagerar på denna skrivelse?
Ska man gå på vad de skriver får man noll poäng om man uppgraderar, inte ens poäng för ursprunglig bokning?
Utgår ifrån att det inte är vad som avses utan att ordet "additional" saknas.
Trist om man bokat PLUS på long-haul och uppgraderar till business med poäng och får 0p![]()
Det är relaterar till SK IT som inte förstår att sas connect är en sas flight.Plus blir lika med minus då.
iofs, min gårdagens bokning visar ”gold earns 0 points” för en eco light bokning. Måste vara IT fel