palmen
Moderator
Som sagt, vad regler säger och hur de efterlevs är helt olika saker. Vissa saker är bättre att bara vara tyst om.Intressant. För jag har uppgraderat från Go Light och checkat in väska utan att betala extra två gånger senaste året.
Som sagt, vad regler säger och hur de efterlevs är helt olika saker. Vissa saker är bättre att bara vara tyst om.Intressant. För jag har uppgraderat från Go Light och checkat in väska utan att betala extra två gånger senaste året.

It's the lowest in business so minimum points for business.Sorry for not writing in swedish guys (I am a German based in DK). I didn't want to pester you with a horrible translation from google.
Does anyone know what booking class the business plusgrade book into? Trying to figure out how many extra miles I will get. I am currently looking at a CPH-ORD upgrade from SAS Plus (B) to Biz next week.
Appreciate your help.
Finns någon bra länk till nya T&C?Heads up!
Från och med 2022-02-01 så tjänar man inte (mer) poäng vid uppgradering där poäng används.
Detta enligt nya T&C som blir aktivt då.
Finns någon bra länk till nya T&C?
Eftersom SK IT är involverade, tror jag att vi inte har någon som helst aning om hur det ser ut i praktiken innan någon provat.Vad tror ni, kan man hoppas på mer poäng om jag lagt bud innan 1 februari (som sedan går igenom)?