Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

Om man flyger bara i syfte att jaga poäng så har nog hästarna rymt ur stallet långt innan.

:eek:

Jag håller självklart med dig @BlueWater, ingen frisk person skulle väl någonsin ens fundera på att flyga 40 gånger mellan Malmö-Stockholm, 4 T/R om dagen. Men om du någon gång når det stadiet av galenskap, så skulle jag rekommendera dig att läsa nedanstående tråd för lite tips och trick! :)

Malmö-Stockholm EBG intensivkvalificering | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Och när du väl tror att du har nått botten, d.v.s när du befinner dig på den absoluta nollpunkten av poängjakt så skulle jag vilja rekommendera denna tråden.

Ronneby-Visby EBD intensivkvalificering | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Trevlig läsning!

Last edited:
Kanske lite fel forum och plats att ha dessa tankar om flygning o_O

Vanligt folk flyger främst för affärer eller för att knyta an med familj/vänner. Den världen har vi sedan länge lämnat efter oss. Men att flyga inte för att söka nya upplevelser, för att ta del av den rikedom av erfarenheter världen har att erbjuda utan att bara sitta och uggla på flygplatser nu dessutom när i princip allt är nerstängt och man ständigt hunsas av krav på munkavle och avstånd, den sortens beteende har jag noll förståelse för.

Vanligt folk flyger främst för affärer eller för att knyta an med familj/vänner. Den världen har vi sedan länge lämnat efter oss. Men att flyga inte för att söka nya upplevelser, för att ta del av den rikedom av erfarenheter världen har att erbjuda utan att bara sitta och uggla på flygplatser nu dessutom när i princip allt är nerstängt och man ständigt hunsas av krav på munkavle och avstånd, den sortens beteende har jag noll förståelse för.
Vad gör du här då?

Passa dig! Motståndskraftigare människor än du har fastnat i träsket. Många nedgångna missbrukare ångrar bittert den första gång "de bara skulle prova".

Kanske efter all pandemiskit är klar då flygplatser kanske kan återgå till att vara mina favorithäng. Just nu tycker jag mest om alla bra resurser som finns här för att läsa på om olika bonusprogram och hur man bäst utnyttjar sin spend. Har varit höginkomsttagare sedan länge med ett dussin eller fler resor kvartalet mellan olika amerikanska städer, dock aldrig tagit det på allvar med lojalitetsprogram (vilket jag borde).

Toppen