Kris
Medlem
Grattis! Trevligt att se att trycksaksavdelningen routat in en aktuell signatur nu. Flott!Plötsligt händer det….![]()
Grattis! Trevligt att se att trycksaksavdelningen routat in en aktuell signatur nu. Flott!Plötsligt händer det….![]()
Helår fick Mail för en vecka sen någon dag efter jag kvalatNär slutade din intjäningsperiod? Väntar på mitt med ...
Grattis och god fortsättningAt last!![]()
Vad skall krävas för det? 10 år Diamond i följd?Jag hoppas verkligen att SAS kommer med Lifetime EBD inom något år!
EBD är väl snart 10 år?
Kommer aldrig ske. Jag tycker (helt ärligt) att det är oerhört generöst av SAS att ge lifetime gold.Jag hoppas verkligen att SAS kommer med Lifetime EBD inom något år!
EBD är väl snart 10 år?
Hur stimulerar SAS bäst sina kunder de precis gett ett LTG till dvs ge de ett nytt mål !?Kommer aldrig ske. Jag tycker (helt ärligt) att det är oerhört generöst av SAS att ge lifetime gold.![]()
15 år som ebg+ varav 10 som ebd låter mer rimligt tycker jag. Eller kanske 10+10. Med ditt förslag skulle ju en stor andel av de som är gold for life idag omedelbart bli diamond for life.Vad skall krävas för det? 10 år Diamond i följd?
10år EBG i följd varav 5år eller mer som EBD hade jag tyckt varit rimligt.. Och kanske minst 1.000.000 statuspoäng? Million miler![]()
Fast det kan ju lätt lösas med the stroke of a pen... När devalveringen fullt spelats ut så kommer LTG inte ge några kalla fiskefrikadeller på ovanvåningen.15 år som ebg+ varav 10 som ebd låter mer rimligt tycker jag. Eller kanske 10+10. Med ditt förslag skulle ju en stor andel av de som är gold for life idag omedelbart bli diamond for life.