Senaste nytt

[Business/First] Stockholm - världen ej Nordamerika 2-4-1 med Lufthansa/Swiss/Austrian från 15.799kr

EBGGOT

Medlem
Det måste verkligen brinna rejält i plånboken :p Nu vet jag inte vad som menas med "LH-supporten" men detta är lokal kampanj som de lokala marknadsansvariga kommunicerar ut. Jag tror du bara kommer få ett icke-svar.

Vid det här läget är det troligtvis så att någon tryckte på lanseringsknappen lite för tidigt. Det ligger hellre inga priser i ExpertFlyer som det har gjort innan. Däremot ligger det priser från Danmark och Norge som antyder att kampanjen är på riktig, men inte live i Sverige än.

Eftersom erfarenheten säger att det är lokala marknadschefer som vet vad som gäller, så ställer vi frågan dit och inte centralt. Det är bara att sitta lugnt i båten, ingen kan resa på denna innan 7:e januari och det är fyra veckor till kampanjen går ut.

Påminn dem att Göteborg måste ju gälla också :)
 

plover

Medlem
Hej tack för input, det är ju lite roligt för de har ju en internet-only support i något lågkostnadsland som servar hela gruppen, de har tyvärr noll koll. Skrev en ticket till någon tech-avdelning som hade meddelat dem att de kommer att titta på saken i lugn och ro - kunderna får prova i lugn och ro "in a few days". Passade på att fråga "Will you keep the offer even though there is a technical error ? That will generate many frustrated clients"

"- this is an online offer only, so we are unable to help in that case"

Tysk flexibilitet ?

:)
 

Senator

Moderator
Hej tack för input, det är ju lite roligt för de har ju en internet-only support i något lågkostnadsland som servar hela gruppen, de har tyvärr noll koll. Skrev en ticket till någon tech-avdelning som hade meddelat dem att de kommer att titta på saken i lugn och ro - kunderna får prova i lugn och ro "in a few days". Passade på att fråga "Will you keep the offer even though there is a technical error ? That will generate many frustrated clients"

"- this is an online offer only, so we are unable to help in that case"

Tysk flexibilitet ?

:)

Ja den där s.k. "Onlinesupporten" i Indien har jag inga större framgångar med. Helt värdelösa. Men det här är inget tekniskt fel, det verkar vara mänskliga fel både på säljarsidan och köparsidan ;) Säljaren är för snabb och köparen för otålig :D
 

Alx

Medlem
Hur svårt kan det vara? Antingen har man en kampanj som har startat eller så stänger man ner kampanjannonsen på den svenska hemsidan tills dess att kampanjen startar. Simple as that!
 

plover

Medlem
Gillar speciellt attityden (SUpporten är nog inte ens samma ägare, skulle kunna vara en tredje part som sitter och bläddrar i sina manualer/interna wikis). "We will keep the offer online only, you are free to try later this week but we have no resolution time" :)

Alla som provat Telias berömda kundtjänst kanske känner igen sig ?
 
Toppen