Senaste nytt

[Business/First] Stockholm - världen ej Nordamerika 2-4-1 med Lufthansa/Swiss/Austrian från 15.799kr

Alx

Medlem
någon som bokat nåt än ? jag får inte upp någonting från ARN?

Fungerar bara från CPH än så länge.

Lite amatörmässigt att dra igång en stor kampanj och inte dubbelkontrollera så att allt fungerar innan man går hem. Men antar att de vaknar om en stund!
 

Senator

Moderator
denna funkar inte tyvärr har loggat det hos LH supporten

Det måste verkligen brinna rejält i plånboken :p Nu vet jag inte vad som menas med "LH-supporten" men detta är lokal kampanj som de lokala marknadsansvariga kommunicerar ut. Jag tror du bara kommer få ett icke-svar.

Vid det här läget är det troligtvis så att någon tryckte på lanseringsknappen lite för tidigt. Det ligger hellre inga priser i ExpertFlyer som det har gjort innan. Däremot ligger det priser från Danmark och Norge som antyder att kampanjen är på riktig, men inte live i Sverige än.

Eftersom erfarenheten säger att det är lokala marknadschefer som vet vad som gäller, så ställer vi frågan dit och inte centralt. Det är bara att sitta lugnt i båten, ingen kan resa på denna innan 7:e januari och det är fyra veckor till kampanjen går ut.
 
Toppen