Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Hmm är det inte så det alltid borde vara??? Eller ska frukostvärdinnor rosas varje gång äggen är vsrms!

Vad är fel med det att folk blev glad av positiv bemötande?
Om du vill klaga finns det annan tråd och du får gärna fortsätta där.
Även om du gillar Emirates eller Etihad är deras personal inte alltid trevliga och glada heller tror jag.

Det som jag säger är inte för att jag tystar ner kritiken, utan att påpeka att det finns lämplig tråd om du vill klaga.

Last edited:
Hmm är det inte så det alltid borde vara??? Eller ska frukostvärdinnor rosas varje gång äggen är vsrms!

Inget annat bolag jag flygit med som har personal som 'kan' visa sådan service anda som SAS (i sina bästa stunder)

LH&SQ visst.....men i F.....SK crew visar det mot alla pax! Det gillas !! Och med den attityden tror jag SK kan matcha konkurrensen.

Tycker de flesta har gate/kabinpersonal somgör sitt jobb,varken mer eller mindre. Men en del av SAS är verkligen engagerade!

sas kärran hem igår från köpenhamn blev östa med beröm dels för att sas får finnas kvar men att kabinen gjorde ett superbra jobb att ta hand om alla med ett stort leende..sånt gör en glad ( obs en svensk besättning och icke dansk ) och dom får också en känga för den sura danska besättningen på väg ner i måndags..

Last edited:
Efter ett samtal med SAS i Örnsköldsvik, så kan jag bara ösa beröm över dessa människor! Fantastisk service & humor! Hoppas att de blir kvar! Passade också på att ge dem beröm & om de läser här, så e-posten som gick ut är ärligt menad!

Efter ett samtal med SAS i Örnsköldsvik, så kan jag bara ösa beröm över dessa människor! Fantastisk service & humor! Hoppas att de blir kvar! Passade också på att ge dem beröm & om de läser här, så e-posten som gick ut är ärligt menad!

Pesonalen är kanon i Övik, dom förtjänar allt beröm dom kan få. Vi får bara hoppas aatt dom blir kvar och att man inte bara outsourchar hela den avdelningen

Tack för bra mat i C på avgång CPH-FCO i lördags 24 november.

Jag hade beställt ett vegetarisk alternativ.

IMG_4290.jpg

Min resesällskap tog den vanliga som serverades. Jag smakade det också och kan säga att det var länge sen när man fått kyckling på flyget som inte var torr utan saftig och jätte gott.
IMG_4291.jpg

Last edited:
Jag hade faktiskt den bästa flygningen på flera år med SAS förra fredagen. 09.20 ARN-LIN var det... Två äldre flygvärdinnor som verkligen var HELT FANTASTISKA!! :)

Inte stött på sådan trevlig och uppmärksam service i ekonomiklass sedan 90-talet (inom Europa iaf). Av någon anledning har jag inte sett dessa två flygvärdinnor tidigare. Med tanke på hur många flygningar jag har är det lite konstigt..

Jag ska kolla upp mitt flygnr. för att se vilka som arbetade på flygningen. De förtjänar verkligen rejält med beröm. Jag försökte memorera namnen, men efter en ganska hård helg så suddades minnet ut:p

Idag vände WF332 efter typ 10min i luften & när vi var tillbaka i OSL, så till service desken & vips så var jag ombord på SK1477 till CPH & sen SK446 till GOT. Tack SAS för extremt snabb behandling & ombokning!

Jag hade faktiskt den bästa flygningen på flera år med SAS förra fredagen. 09.20 ARN-LIN var det... Två äldre flygvärdinnor som verkligen var HELT FANTASTISKA!! :)

Inte stött på sådan trevlig och uppmärksam service i ekonomiklass sedan 90-talet (inom Europa iaf). Av någon anledning har jag inte sett dessa två flygvärdinnor tidigare. Med tanke på hur många flygningar jag har är det lite konstigt..

Jag ska kolla upp mitt flygnr. för att se vilka som arbetade på flygningen. De förtjänar verkligen rejält med beröm. Jag försökte memorera namnen, men efter en ganska hård helg så suddades minnet ut:p

Se det fetmarkade. Kan man få fram sån information? Isf hur?

Toppen