Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Det är då flygresor (kortdistans) är som bäst. När det flyter på, är lugnt och skönt och resan inte tär på en. Härligt!

Absolut, framför allt när man kör fram och tillbaka samma dag. En kaotisk morgon kan ju förstöra hela dagen - inkl. möten m.m.. Det är många gånger de små sakerna som gör det.

Tack för brevet! SAS - Forever.

2012-11-12 16-55-15.png

Fick idag svar från SAS på en synpunkt jag skickade in till customer care kring en flygning ARN-ORD förra veckan. Jag hade uppgraderat till Economy Extra via Optiontown men tyvärr funkade IFE:n i min stol trots två omstarter. Dessutom vill inte fotstödet låsa sig i uppfällt läge. För denna, förvisso inte så jättestora, obelägenhet erbjöd SAS mig 15000 extrapoäng eller €150 i resevouchers. Ett generöst erbjudande enligt mig, sen återstår ju att se om något av alternativen är värt något efter helgen :)

Ja, känns som SAS gödslade mig med poäng då på returen lyckades med att kreditera mig 9200 poäng EWR-ARN då jag uppgraderar med poäng från M till C :)

Supertrevlig crew imorse , både på landvetter och ombord. Var lite sen till gaten, men hon sa lugnt jag inte behövde stressa (du är inte sist) sedan plockade hon fram en tidning till mig (GP eller DI)

Ombord var både piloter och kabinpersonal hur glada och positiva som helst. Kändes oerhört trevligt ombord på den gamla goa Md80n

SAS andan när den är som bäst, vill inte flyga något annat bolag just nu :) Heja!

Last edited:
Supertrevlig crew imorse , både på landvetter och ombord. Var lite sen till gaten, men hon sa lugnt kag inte behövde stressa (du är inte sist) sedan plockade hon fram en tidning till mig (GP eller DI)

Ombord var både piloter och kabinpersonal hur glada och positiva som helst. Kändes oerhört trevligt ombord på den gamla goa Md80n

SAS andan när den är som bäst, vill inte flyga något annat bolag just nu :) Heja!

Hmm är det inte så det alltid borde vara??? Eller ska frukostvärdinnor rosas varje gång äggen är vsrms!

Toppen