Senaste nytt

SAS AMEX uppgradera senast 7/6-2021 och få 20-30k poäng

GOTBound

Medlem
Hi-jackar tråden lite;
AMEX erbjuder 20 000 EB extrapoäng om man uppgraderar SAS Classic till SAS Premium, respektive 30 000 EB extrapoäng vid uppgradering från SAS Premium till SAS Elite senast 7/6.
Notera att AMEX skriver; Du förlorar din tidigare intjäning för "Flyg 2 för 1"-rabatten.
 

palmen

Moderator
Hi-jackar tråden lite;
AMEX erbjuder 20 000 EB extrapoäng om man uppgraderar SAS Classic till SAS Premium, respektive 30 000 EB extrapoäng vid uppgradering från SAS Premium till SAS Elite senast 7/6.
Notera att AMEX skriver; Du förlorar din tidigare intjäning för "Flyg 2 för 1"-rabatten.
Är detta något nytt som är på kampanj nu? Finns någon länk? Förtjänat en egen tråd i vilket fall så det inte försvinner bland en gammal kampanj.
 
Jag väntar fortfarande på de 30.000 poängen jag ska få för att ha skaffat AMEX SAS Premium. Tror ni jag riskerar att inte få de 30.000 poängen om jag uppgraderar till elite nu i denna kampanj?
 

MeddanSwe

Medlem
Hittar inte villkor, kan man uppgradera till Elite och sedan gå tillbaka till Premium när man fått poängen? Finns det något spendkrav?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

taxvalp

Medlem
Hittar inte villkor, kan man uppgradera till Elite och sedan gå tillbaka till Premium när man fått poängen? Finns det något spendkrav?

I det finstilta längst ner på sidan:

Erbjudandet gäller för dig som har ett SAS Amex Premium-kort under förutsättning att du handlar för minst 45 000 kr t.o.m. den 7/9 2021.
 

intuition

Medlem
Kul att den kom tillbaka!
Fast jag hade tänkt att uppgradera till elit senare, eftersom de 20k statuspoängen inte gör någon nytta i år (pga 4x och bef bokningar)
Hmm...
 
Toppen