Senaste nytt

SAS - "Åtta underskrifter eller konkurs"

Jag uppfattar det här som ett lite positivt tecken, när man fått ett bud nerifrån och ska fråga om det går bra uppifrån måste man väl ändå ha något hopp om att det kan accepteras.

Om det nu är det det handlar om, men det antar jag.

Jacob Wallenberg sitter nog på två stolar här, skulle vara kul att höra hur diskussionerna går där inne.

Jag är incheckad till i morgon bitti.

Kanske ska man ta med egen frukostpåse och tankkort, för att även om det skulle vara business as usual så har ju SAS ledning och kommunikationsavdelning drivit frågan om konkurs så hårt att det vete fan om vi får catering och bränsle till SK003?

Ryktas om att Malmö Aviation har ordnat wet-lease av 12 stycken 737or till på tisdag för trafik på bland annat Arlanda.

Ryktas om att Malmö Aviation har ordnat wet-lease av 12 stycken 737or till på tisdag för trafik på bland annat Arlanda.

Bara av nyfikenhet; var sjutton ordnar man fram 12 st 737 på wetlease bara sådär? Jag tycker det låter lite skumt om det bara står en massa 737:eek:r med besättning och väntar på uppdrag...

Sitter just och funderar på om jag ska gardera upp min SK-avgång (SK400) imorn bitti (0630) eller ej, aldrig flugit med Norwegian och drar mig lite för detta ;)

Sitter just och funderar på om jag ska gardera upp min SK-avgång (SK400) imorn bitti (0630) eller ej, aldrig flugit med Norwegian och drar mig lite för detta ;)
Du har inget att oroa dig för. Lika dålig benplats och hacket sämre service, men mycket nyare flygplan.

(Föredrar dock SAS själv, men vissa personers irrationella hat och överdrifter om hur jävligt det är att flyga med DY är inget annat än löjligt)

Toppen