bvs
Medlem
I den post jag såg stod det att de fortfarande säljes. Men det kan ju vara olika på olika datum.
I mitt fall (utresa 6e aug) så säljs biljetter fortfarande hos SAS och mittplatserna är inte blockade. Känns som det bara är att vänta och se
I den post jag såg stod det att de fortfarande säljes. Men det kan ju vara olika på olika datum.
Vika linjer har du bokningar på?
Du får börja kolla upp alternativa tider/dagar, tyvärr meddelar SAS att flyget blir ändrat/inställt ca 20 dagar före planerad avgång.Arlanda - Skellefteå - Arlanda
Och Arlanda - Visby - Arlanda
Alla har nu fått 737-700
Det enda alternativ de ibland erbjuder är avbokning med voucher, kom i håg att du kan kräva att få pengarna tillbaka.Har fått några flygningar i maj och juni mellan Malmö och Stockholm som bytts ut från Airbus a320 till Boeing 737-700.
Tänkte gå in och boka om dem redan, men då kostade det mer utöver vad jag betalat för SAS Plus, så jag skippade det och får avvakta och se vilka alternativ SAS ger mig sedan.
Det är bara Oslo-basen som har Boeing 737-700, och din flight beflygs av Köpenhamns-basen, så hoppas inte för mycket...Tittar på min bokning för vecka 9 nästa år, från Köpenhamn till Venedig. Den har "Boeing 737-700 (winglets)" och inte bara "Boeing 737-700". Innebär det en strimma av hopp, eller är det samma som "Boeing 737-700"?
Visa bifogad bild 117604