Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Ringde in idag eftersom sas hade använt sig av min nya voucher istället för den gamla, verkar vara ett vanligt problem?
Jag hade det problemet efter att ha lagt till en hemresa. Upptäcktes inte förens ca 1 månad efter att min gamla voucher gått ut. Ringde in och fick det justerat.

Ringde in idag eftersom sas hade använt sig av min nya voucher istället för den gamla, verkar vara ett vanligt problem?

Bokade igår, sa tydligt att ta den som går ut nu i mars och nästkommande, passade även på att kolla när resterande går ut. Hade två till, en som går ut i december i år och en som går ut i december 2022.

Kollade sen genom att göra en bokning på sas.se, då kunde jag välja den vouchern som går ut december 2021.

Så för min del var det rätt, men det verkar vara ett lotteri ibland ;)

Av någon anledning har jag tydligen tre vouchers som går ut nu idag.
Exakt det "råkade jag ut för". Var övertygad om att jag hade 2, men det visade sig att det var 3... (plus de som går ut Dec 31).

40 minuters väntetid. Men när jag väl kom fram en mycket kunnig och trevlig kille som fixade 2 t/r i Business, en med Swiss till San Francisco och en med Air Canada till Montreal. Inget snack, alla legs gick igenom i första försöket, business på allt utom ARN-LHR som blev Plus.

Frågan nu blir ju vad f-n man ska boka för sista vouchern :) Man bör ju åtminstone välja en destination man vill till :)

Mina nerver klarade det!! Jag fick hyfsat bra hjälp och med lite trixande så blev det Sardinien i sommar och Seychellerna i höst. Inte optimalt värde då båda i economy och en inom Europa men det var inte läge för annat då voucherna gick ut idag. Nu börjar min SAS-app likna pre-covid igen.

Har suttit i kö i 45 minuter nu och ska förhoppningsvis ändra mina bokningar såhär sista dagen. Men de stänger 17.00 som var för 5 minuter sen. Någon som har erfarenhet om de tar de samtal som kommit in före stängningsdags eller om man får sitta och vänta med alla andra som inte kommit fram tills alla ger upp eller de öppnar 9.00 imorgon?

Toppen