Maja skrev:Samtal 1 - 45 min väntetid innan jag kom fram trots att jag knappade in mitt EDB-nummer. Gissar på att det är många som ringer idag. Ville ändra en befintlig resa då jag fått en inställd flight.Pratar med en trevlig manlig agent som tydligt presenterar sig med namn. Han hittar ZRH-MUC, men ej vidare MUC-GOT som jag hittat på United/Air Canada/Life Miles. Så bara att lägga ner. Hittar istället ZRh-FRA och sedan FRA-GOT. Blir till att raska på FRA då vi har 1.05h för bytet.Ber honom kolla på en resa GOT-BKK och agenten idag hittar utresan via VIE som den trevliga tjejen igår absolut inte kunde hitta. Men hemresan en vecka senare via TPE och CDG hittar han absolut inte. Säger också att vi får inte söka leg-för leg, så har du hittat den här resan via United eller?Enligt honom så är det Tallinn som alltid har gjort fel och så här har reglerna alltid varit. Jag påtalar givetvis att detta är en väldig försämring för mig och att det givetvis inte är det jag har ingått avtal kring när jag fick mina 2-4-1-vouchers.Han avslutar med att ge mig tipset att säga GOT-BKK som jag vill åka men via VIE som i fallet med utresan då kan de få fram flygningarna. Vad som skulle vara skillnaden vette tusan, men bara att ge upp. Han var väldigt lugn och trevlig, men det hjälper ju inte när man som kund inte har någon pålitlig söksida att söka själv via innan man ringer för att boka.Tack och lov går min voucher ut först 31/3 så jag har några veckor till på mig att fortsätta leta biljetter och hoppas jag får tag på något av agenterna som faktiskt söker på alla tänkbara sätt och inte bara kör GOT-BKK rätt av.Klicka för att utvidga...