SvartMjolk
Medlem
Försök 2 - Hamnade hos samma agent som försöket innan så la på.
1. 018-480 91 67.
2. 24/2 09:48.
3. EBB.
4. Ja.
Försök 3 - Hamnade hos en agent som kunde lösa en resa på samma datum som jag fick nej på i samtal 1. Knappade inte in mitt EB-nummer denna gång men kom fram lika snabbt ändå.
1. 08-797 40 40.
2. 24/2 10:38.
3. EBB.
4. Nej.
Denna agent var mycket trevligare och hittade resan (leg i long haul) som jag själv hittat. Tyvärr hittade han inte någon anslutning i business så det fick bli ekonomi intra Europa. På hemresan hittade han bättre anslutning till Göteborg än vad jag gjort, i business denna gång. Jag märkte att han sökte och letade biljetter på ett helt annat sätt än agent 1. Det var inte ett nej efter 5 sekunder som tidigare. När han sa nej på businessanslutning på utresan så tog det lång tid innan han gav upp.
1. 018-480 91 67.
2. 24/2 09:48.
3. EBB.
4. Ja.
Försök 3 - Hamnade hos en agent som kunde lösa en resa på samma datum som jag fick nej på i samtal 1. Knappade inte in mitt EB-nummer denna gång men kom fram lika snabbt ändå.
1. 08-797 40 40.
2. 24/2 10:38.
3. EBB.
4. Nej.
Denna agent var mycket trevligare och hittade resan (leg i long haul) som jag själv hittat. Tyvärr hittade han inte någon anslutning i business så det fick bli ekonomi intra Europa. På hemresan hittade han bättre anslutning till Göteborg än vad jag gjort, i business denna gång. Jag märkte att han sökte och letade biljetter på ett helt annat sätt än agent 1. Det var inte ett nej efter 5 sekunder som tidigare. När han sa nej på businessanslutning på utresan så tog det lång tid innan han gav upp.