Försökte att byta startbenet (en ekonomiflight mot en annan) på en redan bokad returresa (med 2-4-1) där övriga tre ben är i business. Han hittar det jag vill byta till. När han ska lägga ihop nya hemresan så blir businesstolarna jag har, till ekonomisäten. Han säger att det är för att han inte får göra det ben för ben och alltså inte bara kan byta ut, utan måste göra en helt ny bokning för hela returresan. Då hittar han ju såklart inte businessätena som finns på min bokning. Suck, och jag tackar för mig och lägger på.
Känns som att det kan bli en utmaning framöver, om det är så det ska gå till när man vill göra ändringar i en bokad resa.
Kollegan innan honom hittade inte något ö h t när han "letade" (jag själv ser fem platser med EVA på United). Jakten går vidare!
Känns som att det kan bli en utmaning framöver, om det är så det ska gå till när man vill göra ändringar i en bokad resa.
Kollegan innan honom hittade inte något ö h t när han "letade" (jag själv ser fem platser med EVA på United). Jakten går vidare!