GOTBound skrev:Jag har nyttjat denna förmånen ett par gånger och det fungerar bra.En fråga som jag inte hittar svar på via google, vilket klockslag är brytpunkten för frukost/lunch?Klicka för att utvidga...
Bara om du har en ny biljett till Stockholm eller Malmö från Göteborg.jolmic skrev:Fungerar det även när man har byte i Göteborg?Klicka för att utvidga...
Jo, jag uttryckte mig nog dumt, det tycker jag borde fungera eftersom du då reser hela sträckan Göteborg-Stockholm.jolmic skrev:Ok. Så Hälsingborg-Stockholm med byte i Göteborg kommer inte funka?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Jo, jag uttryckte mig nog dumt, det tycker jag borde fungera eftersom du då reser hela sträckan Göteborg-Stockholm.Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Jag har nyttjat denna förmånen ett par gånger och det fungerar bra.En fråga som jag inte hittar svar på via google, vilket klockslag är brytpunkten för frukost/lunch?Klicka för att utvidga...
Man brukar få välja på 2-3 olika mackor.palmen skrev:Vad ingår i frukost paketet? Får man välja lite olika grejer eller är det färdigt paket?Klicka för att utvidga...
Hur är det med övriga tillbehör? Juice, kaffe, yoghurt, smoothie och sånt?fcx skrev:Man brukar få välja på 2-3 olika mackor.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hur är det med övriga tillbehör? Juice, kaffe, yoghurt, smoothie och sånt?Klicka för att utvidga...
Nu gäller detta just när man åker tåg och vad som erbjuds från espresso house. Frukosten på Pontus ger jag personligen inte mycket för.henke12 skrev:Senast jag tog en to-go-frukost på Pontus @ARN var jag verkligen inte imponerad.Kaffe(vanligt brygg som stått en stund) ELLER apelsinjuice (jag valde kaffe) - storlek ungefär som en SAS-mugg ombordFralla med ost och skinka (Liiiiten, storlek som den gamla varma frallan man fick ombord på SAS pre-covid)Yoghurt med musli, typ 1,5dlSumma summarum ska man inte gråta blod ifall man missar den!Klicka för att utvidga...
Juice rekommenderar hallon varianten, en varm dryck samt yoghurt ingår.palmen skrev:Hur är det med övriga tillbehör? Juice, kaffe, yoghurt, smoothie och sånt?Klicka för att utvidga...